بنر

مرکز هشدار منتظم

مرکز هشدار مؤسسه منتظم مطابق با استانداردهای حفاظتی و امنیتی روز دنیا، بمنظور افزایش حس امنیت شهروندان گرامی و ارائه خدمات مطلوب در شرایط اضطرار فعالیت مینماید

آشنایی با مرکز هشدار منتظم

موسسه حفاظتی مراقبتی منتظم با سابقه‌ درخشان در تامین امنیت سازمان ها و شرکت‌های معتبر ایرانی و بین المللی، اکنون بروزترین خدمت خود را تحت عنوان مرکز هشدار هوشمند منتظم معرفی می‌نماید. سیستمهای اعلان سرقت (دزدگیر) اماکن مختلف با اتصال به این مرکز میتوانند از پشتیبانی فنی، خدمات آنلاین و اعزام تیمهای واکنش سریع منتظم در شرایط اضطراری و دریافت آلارم برخوردار شوند.

مرکز هشدار

منتظم به چه افراد و اصنافی خدمات ارائه می دهد؟

چرا مرکز هشدار منتظم را انتخاب کنیم؟

دریافت و پیگیری رویدادهای فنی در
راستای حفظ سلامت عملکرد و پایداری سیستم اعلان سرقت

برنامه ریزی و اجرای گشت های منطقه ای عوامل منتظم
به منظور افزایش ضریب امنیت محله

دریافت و پیگیری رویدادهای فنی

امکان نصب سنسور و تجهیزات ایمنی از قبیل سنسور دود و آتش،
نشت گاز طبیعی، گاز منوکسید کربن و نشت آب و دریافت هشدارهای مربوطه در راستای تامین ایمنی مکان

اختصاص کدهای شفاهی به مشترکین به منظور اعلام شرایط اضطراری بصورت نامحسوس

ثبت درخواست امکان سنجی اتصال به مرکز هشدار منتظم

برای اطلاع و بهره مندی از خدمت مرکز هشدار منتظم اطلاعات موجود در فرم را تکمیل نموده تا متخصصان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.با تکمیل این فرم متخصصان ما بررسی می کنند که مکان مورد نظر شما امکان اتصال به مرکز هشدار پیشرفته منتظم را دارد یا خیر.

آشنایی بیشتر با ساز و کار عملیاتی و ویژگیهای مرکز هشدار منتظم

پایش و فعالیت شبانه روزی (7 روز در هفته و 24 ساعت در روز)

مرکز هشدار موسسه منتظم منطبق بر بروزترین استانداردها، برای اولین بار در ایران راه اندازی و افتتاح شده است. در این مرکز با رصد و پایش شبانه روزی، اقدامات لازم بر اساس دستورالعمل‌های تدوینی توسط اپراتورهای مرکز و تیم های واکنش سریع آماده اعزام به اماکن صورت می گیرد.

دریافت و پیگیری رویدادهای فنی
مرکز هشدار

ارتباط مستمر با مشترکین در زمان وقوع حادثه

هنگام حادثه و دریافت آلارم، اپراتورهای مرکز هشدار منتظم پس از انجام اقدامات تعیین شده، با مشترک نیز ارتباط مستمر داشته و روند انجام مراحل مختلف همانند اعزام تیم واکنش سریع به محل، علت وقوع آلارم و … را به سمع مشترک میرسانند. اپراتور مشروح اطلاعات و وضعیت محل تحت پوشش را به اطلاع مشترک میرساند. اگر در محل تحت پوشش مرکز هشدار منتظم، حوادثی نظیر درگیری با سارق و یا بازداشت، تخریب اموال و غیره روی داده باشد، لازم است مشترک به محل جهت تنظیم صورتجلسه و پیگیریهای آتی قضایی مراجعه نماید.

تدوین برنامه های گشت زنی در راستای افزایش ضریب امنیت منطقه

در صورتیکه تعداد مکان های تحت پوشش مرکز هشدار منتظم در یک محله و یا منطقه به حد نصاب لازم برسند، برنامه های گشت زنی توسط عوامل تیم واکنش سریع مستقر در آن محله اجرا میشود. این خدمت ویژه منجر به افزایش ضریب امنیت کلی آن محله و آسایش خاطر تمامی ساکنین و کسبه اصناف خواهد شد.

گشت زنی منطقه ای
مرکز هشدار

دریافت هشدارها و اعلان های مربوط به نواقص فنی سیستم

یکی از وجوه تمایز مرکز هشدار منتظم، دریافت هشدار های مربوط به نواقص فنی سیستم می باشد. اپراتورهای مرکز هشدار منتظم، اعلان های فنی که بر روی صحت عملکرد سیستم اعلان سرقت تاثیر گذار میباشند، از قبیل قطع بسترهای ارتباطی (خط تلفن ثابت، اینترنت و سیمکارت)، قطع برق پنل، قطع اتباط هر یک از سنسورها با پنل، ضعیف شدن باتری پنل و سنسورها و غیره را دریافت و جهت رفع آنها با هماهنگی مشترک، به واحد فنی و پشتیبانی ارجاع مینمایند. بدین صورت تمامی مشترکین مرکز هشدار منتظم، از خدمات پشتیبانی آنلاین فنی برخوردار بوده و اطمینان خاطر دارند که سیستم اعلان سرقت آنها همیشه دارای عملکرد مناسب میباشد.

تعامل با پلیس و برخورداری از پشتیبانی آنها

بمنظور اعزام نیروی های پشتیبانی در شرایط حاد و اضطراری

با توجه به این موضوع که تیمهای واکنش سریع منتظم، اولین افراد حاضر در محل بمنظور پیشگیری از وقوع جرم و رسیدگی به هشدار دریافتی هستند. در مواردی نظیر سرقت های مسلحانه، گروگانگیری و … بمنظور آمادگی حداکثری جهت مواجه با حادثه، با هماهنگی های صورت گرفته، نیروهای پشتیبان کلانتری نیز به یاری تیم های واکنش سریع منتظم می شتابند.

اعزام نیروی های پشتیبانی
حفاظت و حراست از حقوق مشترکین

حفاظت و حراست از حقوق مشترکین

مرکز هشدار منتظم صرفا دریافت کننده آلارم و هشدارها میباشد و تحت هیچ شرایطی توانایی تغییر وضعیت سیستم اعلان سرقت را ندارد (مسلح (Arm) یا غیرمسلح (Disarm)).

مرکز هشدار منتظم صرفا امکان رصد وضعیت سیستم و دریافت هشدارها را دارا میباشد. همچنین در صورت قطع ارتباط پنل دزدگیر با مرکز هشدار، مشترک اعلان مربوطه را دریافت و از قطع شدن ارتباط مطلع میگردد.

در پایان منتظم متعهد به حفظ اسرار تمامی مشترکین خود بوده و کاملاً به این تعهد پایبند میباشد. هدف منتظم ایجاد محیطی امن بمنظور آسودگی خاطر مشترکین میباشد

دانلود کاتالوگ
کنترل تردد